Тести (посилання для завантаження)
Урок 7 ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Практичне завдання Урок 7 (посилання)
Завдання урок 33
Тест мультимедіа
Сайти 8 класів
Тест урок 23
Практична робота
Тест урок 17
Топ 10 сервісів-закладок
ТЕСТ
QR-код
Практична робота №15
Повторення за І семестр
Лазарус
Вправа "Конструктор"
Скопіюйте:
LCLProc
last_name, first_name, surname, full_name : string;
last_name := Edit1.Text;
first_name := Edit2.Text;
surname := Edit3.Text;
full_name := last_name + ' ' + UTF8copy(first_name, 1, 1) + '.' + UTF8copy(surname, 1, 1) + '.';
Edit4.Text := full_name;
Завдання 2.
Блоклі
Терміни теми
Урок 18:
Знайди термін
Урок 17:
Мультимедійні формати файлів
Формати
Урок 16:
Пристрої для роботи з мультимедіа
Вікторина
8-А І п.
8-А ІІ п.
8-Б І п.
8-Б ІІ п.
Урок 1
З перелічених посилань вибери одне та створи свій Qr-код, закодуй в ньому побажання на новий навчальний рік.
http://qrcoder.ru/
https://www.qrrd.ru/
Вставляти коди сюди
04.09 http://linoit.com/users/yuliya-boyko-93/canvases/04.09
03.09 http://linoit.com/users/yuliya-boyko-93/canvases/03.09
02.09 http://linoit.com/users/yuliya-boyko-93/canvases/02%2F09%208%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81
http://qrcoder.ru/
https://www.qrrd.ru/
Вставляти коди сюди
04.09 http://linoit.com/users/yuliya-boyko-93/canvases/04.09
03.09 http://linoit.com/users/yuliya-boyko-93/canvases/03.09
02.09 http://linoit.com/users/yuliya-boyko-93/canvases/02%2F09%208%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81
Завдання урок 33
Тест мультимедіа
Сайти 8 класів
Тест урок 23
Практична робота
Тест урок 17
Топ 10 сервісів-закладок
ТЕСТ
QR-код
Практична робота №15
Повторення за І семестр
Лазарус
Вправа "Конструктор"
var
Form1: TForm1;
x1, y1: Integer; // опис глобальних змінних
flag: Boolean = False;
procedure TForm1.Shape1MouseUp(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
flag := False;
end;
procedure TForm1.Shape1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
Y: Integer);
begin
If flag Then
with Tshape (Sender) do
begin
Left := Left + x - x1;
Top := Top + y - y1;
end;
end;
procedure TForm1.Shape1MouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
x1 := x; y1 := y;
flag := True
end;
end.
________________________________________
- Завдання. Розробіть проект Калькулятор у середовищі Lazarus, у якому в текстові поля вводять числа, після натиснення кнопки з позначкою математичної дії в текстовому полі, яке захищене від змін, отримують результат як на зразку. Скористайтеся фрагментом програмного коду для однієї із арифметичних дій:
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var a, b: real;
begin
a:=StrToFloat(Edit1.Text);
b:=StrToFloat(Edit2.Text);
Edit3.Text:= FloatToStr(a+b);
end;
_____________________________________________________________________
Завдання 1. Ініціали
Розробіть проект у середовищі Lazarus, після запуску якого до текстових полів екранної форми користувач вводитиме прізвище, ім’я і по батькові. Після натиснення кнопки Пуск до відповідного текстового поля будуть виводитися прізвище та ініціали.
Розв'язок:
![](https://fs01.vseosvita.ua/01001pjp-cfed/001.png)
![](https://fs01.vseosvita.ua/01001pjp-cfed/002.png)
LCLProc
last_name, first_name, surname, full_name : string;
last_name := Edit1.Text;
first_name := Edit2.Text;
surname := Edit3.Text;
full_name := last_name + ' ' + UTF8copy(first_name, 1, 1) + '.' + UTF8copy(surname, 1, 1) + '.';
Edit4.Text := full_name;
Завдання 2.
- Розробіть проект у середовищі Lazarus, у якому в текстові поля, розміщені у верхній частині форми, користувач вводить день, місяць і рік свого народження та після натиснення кнопки Пуск у відповідному текстовому написі формується дата народження.
- Завантажте середовище Lazarus і створіть новий проект.
- Змініть значення властивостей об'єкта Form1, розмістіть на формі об'єкти та надайте значень їх властивостям згідно зразка:
- Створіть процедуру опрацювання події: натиснути кнопку Пуск. У вікні редактора коду опишіть змінні, які будуть використовуватись у проекті:
- У вікні редактора коду запишіть команди присвоювання значень змінним d, m, y, за зразком:
- Запишіть вираз для отримання значення змінної rez:
- Надайте властивості Text текстового поля значення змінної rez для відображення повної дати народження:
- Запустіть проект на виконання. Введіть дані у текстові поля, натисніть кнопку Пуск і перевірте правильність роботи програми. Якщо є помилки – виправте їх.
- Збережіть проект і завершіть роботу із середовищем програмування.
var d, m, y, rez : string;
d := Edit1.Text;
rez := d + '.' + m + '.' + y;
Edit4.text := rez;
Блоклі
Терміни теми
Урок 18:
Знайди термін
Урок 17:
Мультимедійні формати файлів
Формати
Урок 16:
Пристрої для роботи з мультимедіа
Вікторина
8-А І п.
8-А ІІ п.
8-Б І п.
8-Б ІІ п.
Каліфорнійський музей комп’ютерної історії http://www.computerhistory.org/revolution/
Музей науки в Бостоні http://www.mos.org//
Великі мандрівники
Блокнот
Музей науки в Бостоні http://www.mos.org//
Великі мандрівники
Блокнот
Немає коментарів:
Дописати коментар