8 клас

Практичне завдання Урок 7 (посилання) 

Урок 1
З перелічених посилань вибери одне та створи свій Qr-код, закодуй в ньому побажання на новий навчальний рік.
http://qrcoder.ru/
https://www.qrrd.ru/
Вставляти коди сюди 
04.09 http://linoit.com/users/yuliya-boyko-93/canvases/04.09
03.09 http://linoit.com/users/yuliya-boyko-93/canvases/03.09
02.09 http://linoit.com/users/yuliya-boyko-93/canvases/02%2F09%208%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81
Урок 2  Презентація
Урок 3







Завдання урок 33






Тест мультимедіа

Сайти 8 класів


Тест урок 23



Практична робота







Тест урок 17
Топ 10 сервісів-закладок





ТЕСТ







QR-код


Практична робота №15

Повторення за І семестр







Лазарус
Вправа "Конструктор"

var
  Form1: TForm1;
  x1, y1: Integer; // опис глобальних змінних
  flag: Boolean = False;

procedure TForm1.Shape1MouseUp(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
  flag := False;
end;

procedure TForm1.Shape1MouseMove(Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
  Y: Integer);
begin
  If flag Then
with Tshape (Sender) do
begin
Left := Left + x - x1;
Top := Top + y - y1;
end;
end;

procedure TForm1.Shape1MouseDown(Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
  x1 := x; y1 := y;
flag := True
end;
end.
________________________________________

  • Завдання. Розробіть проект Калькулятор у середовищі Lazarus, у якому в текстові поля вводять числа, після натиснення кнопки з позначкою математичної дії в текстовому полі, яке захищене від змін, отримують результат як на зразку.
    Скористайтеся фрагментом програмного коду для однієї із арифметичних дій:
  • procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
    var a, b: real;
    begin
      a:=StrToFloat(Edit1.Text);
      b:=StrToFloat(Edit2.Text);
      Edit3.Text:= FloatToStr(a+b);
    end;
    _____________________________________________________________________
Завдання 1. Ініціали
Розробіть проект у середовищі Lazarus, після запуску якого до текстових полів екранної форми користувач вводитиме прізвище, ім’я і по батькові. Після натиснення кнопки Пуск до відповідного текстового поля будуть виводитися прізвище та ініціали.
Розв'язок:

Скопіюйте:

LCLProc

last_name, first_name, surname, full_name : string;

last_name := Edit1.Text;
first_name := Edit2.Text;
surname := Edit3.Text;
full_name := last_name + ' ' + UTF8copy(first_name, 1, 1) + '.' + UTF8copy(surname, 1, 1) + '.';
Edit4.Text := full_name;

Завдання 2.
  • Розробіть проект у середовищі Lazarus, у якому в текстові поля, розміщені у верхній частині форми, користувач вводить день, місяць і рік свого народження та після натиснення кнопки Пуск у відповідному текстовому написі формується дата народження.
  1. Завантажте середовище Lazarus і створіть новий проект. 
  2. Змініть значення властивостей об'єкта Form1, розмістіть на формі об'єкти та надайте значень їх властивостям згідно зразка:
  3. Створіть процедуру опрацювання події: натиснути кнопку Пуск. У вікні редактора коду опишіть змінні, які будуть використовуватись у проекті:
  4. var d, m, y, rez : string;
  5. У вікні редактора коду запишіть команди присвоювання значень змінним dmy, за зразком:
  6. d := Edit1.Text;
  7. Запишіть вираз для отримання значення змінної rez:
  8. rez := d + '.' + m + '.' + y;
  9. Надайте властивості Text текстового поля значення змінної rez для відображення повної дати народження:
  10. Edit4.text := rez;
  11. Запустіть проект на виконання. Введіть дані у текстові поля, натисніть кнопку Пуск і перевірте правильність роботи програми. Якщо є помилки – виправте їх. 
  12. Збережіть проект і завершіть роботу із середовищем програмування.
_________________________________________________________________________________

Блоклі

Терміни теми

Урок 18:
Знайди термін


Урок 17:
Мультимедійні формати файлів
Формати

Урок 16:
Пристрої для роботи з мультимедіа
Вікторина
8-А І п.
8-А ІІ п.
8-Б І п.
8-Б ІІ п.



Каліфорнійський музей комп’ютерної історії http://www.computerhistory.org/revolution/


Музей науки в Бостоні  http://www.mos.org//



Великі мандрівники
Блокнот








Немає коментарів:

Дописати коментар