І семестр 2020-2021 н. р.
1 урок Презентація2 урок Презентація
Тест 1
Тест 2
Практична робота 1. Завдання (необхідні матеріали)
4 урок Презентація
---------------------------------------------------------------------------------
Літня школа
9-Б 05.03
Опитувальник 9_А
9-А 18.02
Уроки інкскейп
Дошка ліно ГРАФІКА
Практична Лазарус
Для 9-А класу 15 урок
Для 9-Б класу 15 урок
Для 9-А класу 16 урок
Для 9-Б класу 16 урок
Урок 14
Сайти
Практичне завдання урок 45
Завдання (посилання)
Твій вибір майбутнього
1. Введіть
своє прізвище та ім’я (ввести з клавіатури).
2. Чим Ви думаєте зайнятися після закінчення школи (обрати одне)?
а) продовжити навчання у
вузах;
б) вступити в ПТУ,
технікум, середній спеціальний навчальний заклад;
в) піти працювати на
виробництво;
г) поєднувати роботу з
навчанням;
д) не знаю, чим буду
займатися.
е)інше_________________________________________________________________________.
2. Який професії,
спеціальності Ви хотіли б присвятити себе (вписати)?____________________________________.
3. Які вимоги, на вашу
думку, ця професія ставить до людини (потрібне обрати)?
а) необхідні знання,
вміння, навички;
б) необхідні загальні
якості особистості;
в) необхідні спеціальні
якості особистості.
4. Як Ви готуєте себе до
обраної професії (потрібне обрати)?
а) працюєте над розвитком
системи знань, умінь і навичок, необхідних для цієї професії;
б) виховуєте у себе
загальні позитивні якості (працелюбність, самостійність у праці, наполегливість
і т. п.);
в) розвиваєте спеціальні
якості, необхідні для обраної професії.
г)інше_____________________________________.
5. Де Ви перевіряєте
свої, професійні якості (потрібне обрати)?
а) у школі на уроках;
б) у гуртках;
в)самостійно вдома;
г)у позашкільних
закладах,
д) не перевіряв,
е)інше_____________________________
6. Чи знаєте Ви, де можна
отримати підготовку до обраної професії? (так/ні)
7. Де Ви читали про
обрану професію (потрібне обрати)?
а) у художній літературі,
б) в науково-популярній,
в) у спеціальній літературі,
г)в інтернеті,
г)інше___________________________________________.
8. З ким Ви розмовляли
про обрану Вами професію (потрібне обрати)?
а) з учителем;
б) з батьками;
в) з родичами;
г) з
товаришами-однолітками;
д) зі старшими
товаришами, які знають цю професію;
е)з соціальним
педагогом,психологом,
є)ні з ким не розмовляв,
ж)інше___________________.
9.Хто найбільше вплинув
на вас при виборі професії(обрати одне)?
а)батьки;
б) вчителя;
в) працівники
виробництва;
б) товариші;
д) хтось
інший._____________________________________________.
е)інше__________________________________________.
10.На що Ви
орієнтувалися, обираючи професію (потрібне обрати)?
а) принести користь
суспільству;
б) ця професія престижна;
в) хороша зарплата;
г) цікава і змістовна
робота.
д) робота, відповідає
моїм можливостям.
е)інше____________________________________________.
11. Як Ви віддаєте
перевагу працювати (обрати одне)?
а) індивідуально;
б) з товаришами,
в) в (команді);
г)інше_________________________________________________.
12. Якою областю знань і
умінь Ви захоплюєтеся (обрати одне)?
а) про природу;
б) про науку,
а) про мистецтво;
г) про техніку;
д) про людину.
_____________________________________________________________________Формати зображень
Комп'ютерна графіка (дошка ліно)
(Дошка ліно 31.01)
Практична робота 5
Завдання 1. Трикутник і коло (4 бали)
Використайте
комп'ютерну модель трикутника, вписаного в коло, за адресою https://ggbm.at/NKBKwrKf,
проведіть дослідження, як розміщується центр кола, описаного навколо
трикутника, залежно від виду трикутника.
Зауважте,
що змінити вигляд трикутника можна, змінюючи положення його вершин. Зробіть
висновок про вид і призначення комп'ютерної моделі.
Завдання 2. Велика двадцятка (10 балів)
Складіть
карту знань про країни-члени Великої двадцятки (G-20). Розмістіть країни,
згрупувавши їх за територіальним принципом так, щоб назви вузлів відповідали
континентам. Для кожної країни додайте посилання на відповідну статтю у Вікіпедії.
Визначте за комп'ютерною моделлю континент, на якому розташовано найбільше
країн-членів Групи двадцяти міністрів фінансів та керівників центральних
банків. Свою відповідь позначте червоним кольором відповідного вузла. Збережіть
карту з іменем Велика
двадцятка.
Повторення: Типи моделей
Урок 15-18
Антивіруси
Блокнот
Повторення "Призначення й структура Інтернету"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Комп'ютерна графіка. Практичне завдання 1 2
Практичне завдання, урок 19
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Комп'ютерна графіка. Практичне завдання 1 2
Практичне завдання, урок 19
Немає коментарів:
Дописати коментар