9 клас

І семестр 2020-2021 н. р.
1 урок  Презентація
2 урок  Презентація
Тест 1
Тест 2
Практична робота 1. Завдання (необхідні матеріали)
4 урок  Презентація


---------------------------------------------------------------------------------


Літня школа


9-Б 05.03

Опитувальник 9_А

9-А 18.02


Уроки інкскейп



Дошка ліно ГРАФІКА


Практична Лазарус



Для 9-А класу 15 урок

Для 9-Б класу 15 урок

Для 9-А класу 16 урок

Для 9-Б класу 16 урок



Урок 14





Сайти

Практичне завдання урок 45
Завдання (посилання)
Твій вибір майбутнього
1.     Введіть своє прізвище та ім’я (ввести з клавіатури).
2.     Чим Ви думаєте зайнятися після закінчення школи (обрати одне)?
а) продовжити навчання у вузах;
б) вступити в ПТУ, технікум, середній спеціальний навчальний заклад;
в) піти працювати на виробництво;
г) поєднувати роботу з навчанням;
д) не знаю, чим буду займатися.
е)інше_________________________________________________________________________.
2. Який професії, спеціальності Ви хотіли б присвятити себе (вписати)?____________________________________.
3. Які вимоги, на вашу думку, ця професія ставить до людини (потрібне обрати)?
а) необхідні знання, вміння, навички;
б) необхідні загальні якості особистості;
в) необхідні спеціальні якості особистості.
4. Як Ви готуєте себе до обраної професії (потрібне обрати)?
а) працюєте над розвитком системи знань, умінь і навичок, необхідних для цієї професії;
б) виховуєте у себе загальні позитивні якості (працелюбність, самостійність у праці, наполегливість і т. п.);
в) розвиваєте спеціальні якості, необхідні для обраної професії.
г)інше_____________________________________.
5. Де Ви перевіряєте свої, професійні якості (потрібне обрати)?
а) у школі на уроках;
б) у гуртках;
в)самостійно вдома;
г)у позашкільних закладах,
д) не перевіряв,
е)інше_____________________________
6. Чи знаєте Ви, де можна отримати підготовку до обраної професії? (так/ні)
7. Де Ви читали про обрану професію (потрібне обрати)?
а) у художній літературі,
б) в науково-популярній,
в) у спеціальній літературі,
г)в інтернеті,
г)інше___________________________________________.
8. З ким Ви розмовляли про обрану Вами професію (потрібне обрати)?
а) з учителем;
б) з батьками;
в) з родичами;
г) з товаришами-однолітками;
д) зі старшими товаришами, які знають цю професію;
е)з соціальним педагогом,психологом,
є)ні з ким не розмовляв,
ж)інше___________________.
9.Хто найбільше вплинув на вас при виборі професії(обрати одне)?
а)батьки;
б) вчителя;
в) працівники виробництва;
б) товариші;
д) хтось інший._____________________________________________.
е)інше__________________________________________.
10.На що Ви орієнтувалися, обираючи професію (потрібне обрати)?
а) принести користь суспільству;
б) ця професія престижна;
в) хороша зарплата;
г) цікава і змістовна робота.
д) робота, відповідає моїм можливостям.
е)інше____________________________________________.
11. Як Ви віддаєте перевагу працювати (обрати одне)?
а) індивідуально;
б) з товаришами,
в) в (команді);
г)інше_________________________________________________.
12. Якою областю знань і умінь Ви захоплюєтеся (обрати одне)?
а) про природу;
б) про науку,
а) про мистецтво;
г) про техніку;
д) про людину.
_____________________________________________________________________

Формати зображень

Комп'ютерна графіка (дошка ліно)
(Дошка ліно 31.01)


Практична робота 5
Завдання 1. Трикутник і коло (4 бали)
Використайте комп'ютерну модель трикутника, вписаного в коло, за адресою https://ggbm.at/NKBKwrKf, проведіть дослідження, як розміщується центр кола, описаного навколо трикутника, залежно від виду трикутника.
Зауважте, що змінити вигляд трикутника можна, змінюючи положення його вершин. Зробіть висновок про вид і призначення комп'ютерної моделі.


Завдання 2. Велика двадцятка (10 балів)
Складіть карту знань про країни-члени Великої двадцятки (G-20). Розмістіть країни, згрупувавши їх за територіальним принципом так, щоб назви вузлів відповідали континентам. Для кожної країни додайте посилання на відповідну статтю у Вікіпедії. Визначте за комп'ютерною моделлю континент, на якому розташовано найбільше країн-членів Групи двадцяти міністрів фінансів та керівників центральних банків. Свою відповідь позначте червоним кольором відповідного вузла. Збережіть карту з іменем Велика двадцятка.

Повторення: Типи моделей

Урок 15-18

Антивіруси

Блокнот

Повторення "Призначення й структура Інтернету"




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Комп'ютерна графіка. Практичне завдання 1 2
Практичне завдання, урок 19

Немає коментарів:

Дописати коментар